BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 December 2009

ouhhh, just nk introduce bwu.. haha

ehem3..testing.testing..
ahah.ah.
hallu..hai..konichiwa..wawawa..
act,x terlintas di pikiran kuh untuk membuat blog nih..
ceewah..(ayat copy je nih)haha..

memandangkan ini first entry aku,maka dgn ituh..
aku maw ranchaxxkan ia dgn meng'introducekan diriku inih dn rakan seperkongsianku..hua.hua.hua.

namaku muadz bin fauzi..aha,memandngkan nama aku pendek.x kesah lah kowg nak panggil apew..muadz?ubi??L???janji adew bunyi dan idghamnye..haha..

umur aku 10+7..act, aku sdg menganggur skang mnunggu result spm. tp, aku juga rs mcm nk check in f6 utk stam bln 1 nih,bley jd tiket utk ke Mesir kalo ada rezki. haha(berangan jew nih)ngee...

9 Ogos 1992..ouh,ini tarikh,tarikh aku melihat ini dunia.aku ade 4 owg siblink.dan aku anak ke-3 .yg first akk kuh.yg second abg kuh.dan last adik akuh. aku nie asal kedah jew, tp umah pown kat kedah gk... hahaha..(sja kasi suspen)

erm,aku rase sudah ckop stakat inih..bek aku berenti skg,sbelum aku melalut dgn lebey panjang lagih..haha..ade mase ketemu lgih okeyh??haha..



ops!, lpe lak rakan sprjuangan akuh, tp aku rs, biar dye je la yg mengintrioducingkan diri dye. haha.. so,, welcome all to our blog.. ('',)

adoi, lpa 1 g, prkra plg pntg,, haha... terima kasih yg tdk trhgga kpd adikku, alia anin azwa krn tlah byk membntu aku dlm mngeditkan blog ini.. haha. arigato2.. ;)

0 comments: